Expertiza

Dreptul muncii

Asigurăm permanent consultanță juridică pentru angajatori în toate problemele de dreptul muncii, având în vedere faptul ca cele mai multe afaceri se bazează în mod esential pe salariati și colaboratori, factorul uman fiind determinand pentru creșterea sau stabilitatea firmei.

Asistenta pe care o oferim include negocierea si încheierea contractelor individual de muncă și clauzele atipice ale acestora (clauze de confidențialitate, clauze de fidelitate, clauze de neconcurență, drepturi de proprietate intelectuală), negocierea si încheierea contractelor colective de muncă, rezolvarea conflictelor de muncă, restrângerile de activitate și efectul lor, încetarea raporturilor de muncă cu minimizarea riscului de litigii judiciare de muncă, consultanta în derularea contractului de munca în ceea ce privește salarizarea și găsirea de soluții fiscale optime, timpul de muncă și timpul de odihnă.

Lucram cu Cabinetul doamnei Gheorghiu din 2010. De atunci ne ofera consultanta in probleme fiscale, de resurse umane si in raporturile cu autoritatile publice. Spre satisfactia companiei noastre si spre mandria doamnei Gheorghiu, nu am pierdut niciun caz. Apreciem cel mai mult dedicatia aratata, simtul echilibrului in sfaturile acordate, solutiile oferite in multiplele probleme de fiscalitate ale companiei si spiritul practic de gasire in termen util a celor mai bune solutii.

MARIUS BARCEANU​​

Sonovision Romania

Gabriela Gabriela și colegii ei sunt partenerii noștri din 2014 și sunt de foarte mare ajutor și răspund la toate întrebările și preocupările noastre. A fost disponibila ori de câte ori am avut nevoie și a oferit servicii excelente, fiind foarte politicoasa și foarte profesionista. Mulțumesc încă o dată și recomand cu mare încredere serviciile ei !

Diana Dumitriu

GoDaddy Services Romania